fredag den 15. juni 2012

SOFIE SCHNOOR

I onsdags var jeg ude i min mors forretning, Bride Fashion, for at være med til at vælge hvilke varer fra Sofie Schnoor vi ønskede at købe ind til forretningen. Nøøj hvor havde hun mange lækre sager at vælge imellem. Det ser ud til at slangeskindstendensen endnu ikke er forbi, hvilket jeg personligt er rigtig glad for! Vi besluttede os for at købe nogle clutches ind til forretningen og derudover bestilte jeg mavebæltet og støvlerne som ses på de nederste billeder. Sælgeren havde usandsynligt mange par flotte sko med, men kan desværre ikke garantere at de stadig er på lager til efteråret, så imellemtiden vil jeg krydse fingre og håbe at mit par er ;) Jeg er også ret vild med make-up pungene på øverste billede, og foreslog den søde sælger at de skulle producere en kamerataske i det lækre materiale, da jeg egentlig tror at markedet er ret godt for sådan en, da det i hvertfald er noget, os med spejlreflekskameraer kunne have god brug af :) Nu vil jeg komme ud på en lille løbetur, hav en dejlig dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar